امنیت غذایی از ارکان امنیت ملی است همه آنچه باید درباره حساسیت فصلی بدانید جلوگیری از ۳ هزار سقط عمد جنین سالم در کشور حریق منزل مسکونی در بلوار میرزا کوچک خان + تصویر حادثه(۱۳ اردیبهشت) شاهرخ‌خان دستگیر شد (۱۳ اردیبهشت) بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان رضوی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات لحظه پیدا شدن «یسنا دیدار» از زبان کایت سوار نیشابوری+فیلم برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد با ۲ کشته و زخمی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | توضیحات مدیر‌عامل هلال احمر گلستان درباره پیداشدن یسنا، دختر گم‌شده ترکمن یک سوم شهرستان‌های خراسان رضوی فاقد مرکز پزشکی قانونی هستند مشهد، میزبان سومین همایش ملی مدیران خیریه دارالاکرام| بورسیه تحصیلی برای ۸ هزار دانش‌آموز نیازمند روایت مادر «یسنا دیدار»، از روز ناپدیدشدن دختر ۴ ساله‌اش + فیلم آخرین اخبار از عملیات جست‌وجوی «یسنا»، دختر گم‌شده ترکمن + ویدئو (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آشنایی با خواص سبزی‌های فصل بهار| نوبرانه‌های بهاری ضامن سلامتی این سبزی، کلیه‌ها را تصفیه و استخوان و دندان‌ها را تقویت می‌کند
سرخط خبرها

برگزاری جلسه شورای مهارت خراسان رضوی | درخواست سازمان زندان‌ها برای ایجاد دومین مرکز ثابت آموزش فنی و حرفه‌ای

  • کد خبر: ۱۷۸۴۱۱
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱
برگزاری جلسه شورای مهارت خراسان رضوی | درخواست سازمان زندان‌ها برای ایجاد دومین مرکز ثابت آموزش فنی و حرفه‌ای
اولین جلسه شورای مهارت استان خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر دایی صراف، مدیرکل فنی حرفه‌ای خراسان رضوی، در نخستین جلسه شورای مهارت استان گفت: ما در مجموعه اداره کل فنی‌و‌حرفه‌ای ۱۹ مأموریت و جامعه هدف داریم که ۲ میلیون و ۹۵۲ هزار ساعت از ابتدای سال محقق شده است و بیش از ۲۳ هزار نفر در ۴ ماه ابتدایی سال جاری از خدمات ما استفاده کرده‌اند.

همچنین در ادامه این جلسه مسعود فیروزی، مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی، درباره مهارت‌آموزی معلولان ضمن تشکر از اقدمات اداره‌کل فنی‌وحرفه‌ای گفت: باید برای کار‌های جدیدی که می‌خواهد صورت بگیرد، استاندارد‌سازی جدیدی در حوزه کسب‌و‌کار انجام شود. تخفیف پنجاه درصدی نیز به معلولان تعلق بگیرد و در دسترس بودن مراکز برای معلولان نیز اهمیت دارد.

فیروزی ادامه داد: حذف آزمون تئوری از افراد کم‌توان ذهنی انجام شود. باید رشته‌های آموزشی نیز در مرکز توانیابان به‌روزرسانی شوند. بخش عظیمی از جامعه هدف ما در مراکز هستند و مشکلاتی دارند که از جمله آن می‌توان به نداشتن کدملی اشاره کرد. در بسیاری از مراکز و‌ به‌ویژه خانه فرزندان و خانم‌های آسیب‌دیده همکاران فنی‌‌وحرفه‌ای برای آموزش در این مراکز حضور پیدا کنند.

سید مجتبی حسینی، مدیرکل سازمان زندان‌ها، نیز در این جلسه گفت: باکمک فنی‌وحرفه‌ای در زندان‌ها در بخش زندانیان و سربازان وظیفه و خانواده زندانیان‌ ۳۳۰ دوره برگزار شده است که ۷ هزار نفر در این دوره‌ها شرکت کرده‌اند.

وی افزود: در بخش خانواده زندانیان ۱۷ دوره با ۳۴۹ شرکت‌کننده برگزار شده است. در اشتغال زندانیان نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است و ۲۵۲ کارگاه در‌ زندان‌های استان وجود دارد.

حسینی تصریح کرد: در صورت امکان دومین مرکز ثابت آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای در زندان مرکزی مشهد ایجاد شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->